دلنوشته ها

  • ۰
  • ۰

علت و درمان های پوست های چروک

 


پوست کرپ چیست؟


پوست کرپ نازک است و مانند کاغذ کرپ چروکیده به نظر می رسد. همچنین ممکن است احساس گشاد یا احساس سستی کند. در حالی که پوست کرپ از بسیاری جهات شبیه به چین و چروک های معمولی است ، اما این بیماری تمایل به مناطق بزرگتر دارد و این پوست به طور قابل توجهی شکننده تر و نازک تر احساس می کند. پوست کرپ بیشتر در زیر چشم و در بازوهای داخلی فوقانی دیده می شود.

روش کاهش وزن با تخم کتان میتواند باعث لاغری و درنتیجه چروک پوست شود .

علل ایجاد پوست کرپ
آسیب آفتاب شایعترین علت ایجاد پوست کرپ است ، اما مطمئناً تنها دلیل آن نیست. پوست کرپه همچنین می تواند ناشی از پیری ، عدم رطوبت ، کاهش وزن بیش از حد یا هر نوع ترکیبی از این موارد باشد.

نور ماوراء بنفش در پرتوهای خورشید باعث کاهش کلاژن و الاستین در پوست می شود که به آن محکم و بدون چروک کمک می کند. پس از تجزیه این الیاف ، پوست می تواند شل ، نازک و چروک شود.

سن نیز عاملی است. شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می کنید - الیافی که به پوست شما کمک می کنند پوسته و نرم به نظر برسند - پیرتر می شوید. آلودگی ، استرس و استعمال سیگار همه در طول عمر شما روی پوست اثر می گذارد و می تواند در علائم بارز پیری نقش داشته باشد.

با افزایش سن ، پوست شما نسبت به زمان جوانی روغن کمتری تولید می کند. این روغنها یک سد مهم چربی را ایجاد می کنند که از پوست شما محافظت می کند و به آب بندی در رطوبت کمک می کند. تغییرات هورمونی همچنین می تواند به پوست خشک تر و تولید روغن طبیعی کمتر منجر شود. خشکی به هر دلیلی می تواند باعث ایجاد پوست کرپ شود. اگر پوست پوستی دارید که بستگی به روز یا فصل دارد و می رود ، کمبود رطوبت به احتمال زیاد علت آن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی